Nákup na e-shope

Ako nakupovať na e-shope

Často kladené otázky (FAQ)


Ako zistiť stav objednávky ?

Odkaz „Môj účet" v pravej hornej časti (prístupný iba prihlásenému užívateľovi) umožňuje zobraziť stav objednávok v našom informačnom systéme.
Pod nadpisom „Prehľad internetových objednávok" sa Vám zobrazí zoznam Vašich objednávok (v ktorom je možné podľa definície parametrov ďalej vyhľadávať).

V riadku konkrétnej objednávky je zobrazený jej aktuálny stav, ktorý môže mať stav Nespracovaná / Spracovaná / Odmietnutá.

Popis stavov:

Nespracovaná - zobrazený v prípade, že podliehajú Vaše objednávky schváleniu naším obchodným oddelením, ktoré ešte Vašu požiadavku nespracovalo.

Spracovaná - zobrazený v prípade, že naše obchodné oddelenie spracovalo Vašu objednávku v našom informačnom systéme alebo bola priamo v našom informačnom systéme táto objednávka vytvorená (podľa úrovne užívateľských oprávnení).

Odmietnutá - zobrazený v prípade zamietnutia Vašej objednávky.

V prípade, že si chcete nechať zobraziť detailné informácie jednotlivých objednávok, kliknite na odkaz jej označenia (Číslo). Zobrazí sa Vám položková evidencia konkrétnej objednávky.

xxxxxxxxx


Odber noviniek

Anketa

Ako často navštevujete náš e-shop?

Vyberte prosím odpoveď...

Nákupný košík

V košíku nie je žiadny produkt

Nákupný košík / Môj účet / Prihlásiť

xxxxxxxxx


ELPO

akcia práve prebieha ...